fredag 1 januari 2010

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Peace and love ;*
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nope!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
4. Dog någon som stod dig nära? Nästan?
5. Vilka länder besökte du? Inga alls
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Mina vänner. Och en frisk häst..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 4/2 14/3 (: p&l, 29/8
8. Vad var din största framgång 2009? jag klarade mig igeonom ett år på hushagen. - bara två år kvar...
9. Största misstaget? haha. blev ett par
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jag har varit (jättejätte) jätte sjuk i några veckor till och från.
11. Bästa köpet? Peace and love biljetten typ det ända jag kan komma på just nu.
12. Vad spenderade du mest pengar på? jag säger som erica - Ciggaretter!!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Dennis Danni Pompe och alla mina underbara vänner.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Shpongle - A new way to say hooray. Sizzla - beautiful day.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Mycket mycket gladare. Absolut!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Rest och badat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Rökt de där nedrans cigaretterna!
18. Hur tillbringar du julen 09? Med släckten :)
19. Blev du kär i år? JEPP! ^^
20. Favoritprogram på TV? Desperata hemma fruar & Grey's Anatomy.
21. Bästa boken du läste i år? Snabba cash
22. Största musikaliska upptäckten? Astrix shpongle gentleman sizzla infected.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar och flytta hemifrån saker.
25. Något du önskade dig men inte fick? Egen lägenhet? haha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Festa loss :D
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Fler upptäckter. & mer Sol!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Avslappnad ganska snygg stil, enligt mig.
29. Vad fick dig att må bra? Pompe, han får mig alltid på bra humör. Jag blir aldrig irreterad på han, han står aldrig i vägen, han säger aldrig något dumt. Han får mig att andras och ta det lugnt. Och såklart dennis och danni.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny depp.
31. Vem saknade du? Karin & Kajsa fast det är ju två så då blir det KK'na (:
32. De bästa nya människorna du träffade? Dennis Granberg och co ;>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar